Bismillah

Bismillah

Saturday, February 15, 2014

Jual Emas ke?

Assalamualaikum....Sejak2 bergelar dealer Public Gold sedikit sebanyak aku dah berani untuk mendidik rakan2 dan orang ramai menyimpan aset terutamanya emas...Selain giat mengumpul aset dalam bentuk hartanah, emas juga tidak dikecualikan kepentingannya..

Ramai yang PM dkt FB tanya pasal emas...

Kenapa Emas??Kelebihan emas ni aku telah kongsikan di entry yang lepas..Bagi yang belum baca boleh Klik Sini... 

Cuba kita lihat kembali berapa harga emas 15thn lepas...Masa tu emas murah harga lebih kurang Rm35/gram..Tapi hari ni 16.02.2014 harga emas lebih kurang  Rm150/g..Bayangkan hampir 400% kenaikan harga emas..Tapi kalau kita masih simpan duit 15tahun lepas adakah duit itu akan sama nilai macam sekarang?Tentunya tidak sebab setiap tahun duit semakin susut nilai disebabkan inflasi...

Ambil contoh la kalau 15thn lepas kita berjaya menabung emas sikit2 10g sebulan hari mgkin dah ada hampir 2kg emas..Hari ni harga 2kg emas hampir Rm300 ribu..Tapi apakan daya bila ilmu takda aku pun terlepas nak meyimpan pada masa lepas..Yg lepas kita jadikan pengajaran..Hari ni masih belum terlambat untuk bermula..Sebab apa,sebab emas dijangkakan berharga Rm500 lebih 1 gram pada tahun 2020..Tak lama dah tu..mula la menyimpan dengan emas sekarang..

Untuk mula menyimpan boleh beri saya nama penuh, no ic, email dan contact no saya bantu anda untuk lock harga...Lepas lock Public Gold akan beri email, korang boleh cek item yg dah order...Bayaran boleh bayar cash atau  bank in ke akaun Public Gold...Emas boleh ambil di mana2 cawangan Public Gold di Malaysia..

Korang boleh tengok produk emas Public Gold dan juga harga emas semasa dunia..Setiap 20minit Public Gold akan update harga emas semasa....Sila Klik Sini.....






Pergerakkan harga emas yang sentiasa naik untuk jangka masa pendek atau panjang


Antara Produk Emas Public Gold





No comments:

Post a Comment