Bismillah

Bismillah

Saturday, September 7, 2013

Dapat Dinar Emas percuma


Alhamdulillah rezeki, hari ni aku menghadiri seminar emas yang dianjurkan oleh GCP...Dah la seminar percuma dapat hadiah emas cabutan bertuah dari GCP...Walaupun tak besar tapi bernilai..rezeki berpagi-pagi katakan..Memang tak sangka aku dapat hadiah tu..

Semalam lepas solat isyak dkt masjid aku ada dgr ceramah dari kiyai (ustaz indonesia)..beliau berpesan prtama kalau hajatkan sesuatu amalkan baca YaWahhab,Ya Razzaq,Ya Fattah,Ya Alim dgn penuh yakin..Beliau pun ada cerita pengalaman beliau ketika mengamalkan bacaan ni..Aku betul-betul terpegun sebab hajat beliau betul-betul tertunai..Yela dia kempunan nak makan durian je, tapi dia baca ayat tu betul-betul yakin..Selang sehari lepas tu ada seorang sahabat beliau datang bawa sebakul durian..Bukan sebiji dua tapi sebakul ok...Beliau berpesan ketika baca tu mesti yakin terhadap kuasa Allah dan yakin dapat memiliki apa yang kita nak tu....

Alhamdulillah hari ni aku cuba dgn penuh yakin aku baca dan mgharap drpd Allah dan ini hasil dia...Terkejut perut tadi,memang aku tak sangka betul-betul berkesan bacaan tu...Ke 2, Yakin dan prcaya jnji Allah, what u give, u get back more (bersedekah) !!..Selamat Beramal..Semoga Bermanfaat..



No comments:

Post a Comment